KLANTENSERVICE

Indien u vragen of klachten heeft, willen wij u vragen om gebruik te maken van onderstaand contactformulier. U kunt ons ook een e-mail sturen over het probleem of de vraag via de onderstaande e-mail.

Heeft u vragen of opmerkingen?

We staan altijd klaar om te helpen!

 

 

Neem contact met ons op!

mats@blaces.nl

Bedankt voor het indienen!

RETOURNEREN

U kunt een artikel (en) binnen 30 dagen na ontvangst eenvoudig retourneren door het terug te sturen in de originele doos / doos waarin het is geleverd. U kunt uw retourlabel op de doos / doos plakken, maar zorg ervoor dat u er geen ziet. andere labels. Dit om eventuele fouten of misverstanden met het postkantoor te voorkomen.

De item (s) kunnen worden verzonden naar:

Blaces

Hemelrijk 33

6811Er, Arnhem

Nederland

Afhankelijk van de bezorgmethode kun je je pakket altijd afgeven bij een Servicepunt in de buurt, of een verzoek sturen naar een van de services in de buurt om je retourzending op te halen.

Vraag ALTIJD om een ​​bewijs dat uw pakket op deze manier is verzonden. Binnen 14 werkdagen zullen wij het geld dat u voor de bestelling heeft betaald terugstorten indien de producten in een normale staat verkeren. Lees onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

FAQ

Kan ik mijn abonnement op de nieuwsbrief opzeggen?

Ja, u kunt uw abonnement op onze nieuwsbrief altijd opzeggen. In de voettekst van de e-mail staat een link waar u zich kunt afmelden.

Hoe kan ik er zeker van zijn dat ik de juiste bestelling heb geplaatst?

Zodra u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een bevestiging van de bestelling en de producten binnen de geplaatste bestelling. Controleer zorgvuldig of het adres en de informatie correct zijn. Als dit niet het geval is, neem dan contact met ons op met uw #ordernummer en het juiste adres dat moet worden gewijzigd.

Welke betalingsmethoden bieden we aan?

We proberen het voor u gemakkelijker te maken om voor uw producten te betalen, daarom accepteren we de meeste betalingsopties. Dit inclusief Paypal, Visa, Mastercard, American Express, iDeal, Apple Pay, Google Pay, Maestro en Klarna Afterpay.

Hoeveel tijd heb ik om een ​​artikel (en) te retourneren?

Alle artikelen die binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling worden geretourneerd, worden geaccepteerd. Om artikel (en) te retourneren, moet u ons laten weten dat u het naar ons terugstuurt. We zullen om een ​​bewijs vragen dat u de artikelen heeft verzonden en wachten tot het pakket arriveert. Retourzendingen die na de periode van 30 dagen worden verzonden of die niet in een normale staat verkeren, worden niet geaccepteerd.

Wat als het product niet overeenkomt met de beschrijving?

We proberen onze producten zo discreet mogelijk te omschrijven. Hierin staan ​​ook de gebruikte materialen, hoe het product aanvoelt en wat je kunt verwachten. De foto's die gebruikt zijn om de producten te laten zien zijn zelf gemaakt door onze fotograaf. Als u een product ontvangt dat niet overeenkomt met de beschrijving, kunt u het product naar ons terugsturen. We zullen het product beoordelen en grondig controleren of er geen schade is. Als het product is goedgekeurd, krijgt u uw geld terug.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

 

U kunt een item (s) eenvoudig retourneren door het terug te sturen in de originele doos / doos waarin het is geleverd. U kunt uw retouretiket op de doos / doos plakken, maar zorg ervoor dat u geen andere labels ziet. Dit om eventuele fouten of misverstanden met het postkantoor te voorkomen.

De item (s) kunnen worden verzonden naar:

Blaces

Hemelrijk 33

6811Er, Arnhem

Nederland

Afhankelijk van de bezorgmethode kun je je pakket altijd afgeven bij een Servicepunt in de buurt, of een verzoek sturen naar een van de services in de buurt om je retourzending op te halen.

Vraag ALTIJD om een ​​bewijs dat uw pakket op deze manier is verzonden. Binnen 14 werkdagen zullen wij het geld dat u voor de bestelling heeft betaald terugstorten indien de producten in een normale staat verkeren. Lees onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

Wat moet ik doen als ik een verkeerde bestelling of product ontvang?

Als u een artikel ontvangt dat niet klopt, kunt u dit naar ons terugsturen. We zullen het / de geretourneerde artikel (en) verwerken en u op de hoogte houden van de status van uw bestelling. Lees onze Algemene Voorwaarden voor meer informatie hierover.

Moet ik betalen om een ​​item (s) te retourneren

Nee! Wij vergoeden de verzendkosten.

Hoe weet ik of Blaces mijn artikel (en) heeft ontvangen?

Zodra we je geretourneerde artikel (en) hebben ontvangen, zullen we je hiervan op de hoogte stellen met de bevestiging. Binnen 3 werkdagen zullen we reageren of u een terugbetaling krijgt of dat er iets anders gebeurt.

Wat als mijn product niet de juiste maat heeft?

We hebben een bepaalde manier om uit te leggen hoe onze producten passen en zouden moeten passen. Om dit verder uit te leggen hebben we een extra maattabel toegevoegd zodat je kunt zien welke maat het beste is. Als het product niet past zoals het hoort, kun je het product naar ons terugsturen en je geld terugkrijgen of een andere maat, als het product in dezelfde staat verkeert als toen we het stuurden. Voor verdere uitleg en informatie verwijzen wij u naar ons verzenden & retourneren beleid.

Sustainable, Modern Clothing